Minggu, 11 Juli 2010

Sejarah Sihir

Pembelajaran sejarah dunia Sihir. Sejarah Sihir diajar bagi pelajar tahun pertama hingga tahun kelima dan pilihan bagi pelajar USSM tahun keenam dan ketujuh. Sejarah Sihir diajarkan bagi pelajar tahun pertama sampai tahun kelima dan pilihan bagi siswa USSM tahun keenam dan ketujuh.

Pengajar subjek ini ialah Profesor Binns , tidak begitu menarik malah membosankan. Pengajar subjek ini adalah Profesor Binns , tidak begitu menarik malah membosankan. Beliau merupakan satu-satunya hantu yang mengajar; ada yang mengatakan beliau sendiri tidak menyedari kematiannya. Ia adalah satu-satunya hantu yang mengajar; ada yang mengatakan ia sendiri tidak menyadari kematiannya. Dia bangun dari tempat duduknya di bilik staf dan mendapati badannya tertinggal di belakang. Dia bangun dari tempat duduknya di ruangan staf dan menemukan badannya tertinggal di belakang.

Binns menghabiskan waktu kelasnya dengan bersyarah, dan tidak seperti tidak kisah yang ahli kelasnya tidak menumpukan perhatian kepadanya. Binns menghabiskan waktu kelasnya dengan bersyarah, dan tidak seperti tidak kisah yang anggota kelasnya tidak berkonsentrasi kepadanya.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar